Servis a podpora
Řízení provozu ve sportovním centru nebo wellness centru je kriticky náročné a vyžaduje 100% spolehlivost systému. Náš zkušený servisní tým pravidelně provádí preventivní údržbu a je připraven pro pohotový servisní zásah.
Kontakt na servisní oddělení
- Email: supportMclubspire.com
- Hotline: +420 733 127 577
- Přístup na servisní web
Helpdesk on-line
Youtube channel s návody:
www.youtube.com/user/clubspire/videos
Hlavní výhody servisního programu
100% správa požadavků
Všechny požadavky na podporu nebo úpravy systému evidujeme ve vnitřním klientském systému. Stačí poslat email na servisní oddělení. Každému požadavku je přiděleno číslo a správce, takže se nestane, že by některý požadavek zůstal nevyřízen ve stanovené lhůtě nebo se ztratil.
Nepřetržitý monitoring běhu systému
Pomocí speciálního software dokážeme monitorovat správný běh informačního systému a při výpadku je naše servisní centrum automaticky upozorněno. Často je problém vyřešen dříve, než stihne obsluha zavolat na servisní hotline.
Vzdálená správa
Díky vzdálené správě můžeme provést servisní zásah přímo z naší kanceláře během několika minut bez nutnosti osobní návštěvy.
Zálohování dat
Data jsou pravidelně zálohována v zabezpečeném servisním centru CLUBSPIRE (tj. ochrana proti odcizení). Doba uchování záloh a interval zálohování je závislý na typu servisního programu.
Servisní hodiny
Cena supportových hodin se odvíjí od typu vaší servisní smlouvy.
Garance servisního zásahu
Našim cílem je stoprocentně spolehlivý provoz všech instalací CLUBSPIRE. Proto se smluvně zavazujeme ke garancím doby řešení servisních požadavků. Lhůty jsou stanoveny dle typu servisního programu.