Pro koho je CLUBSPIRE vhodný
Hlavní informace o CLUBSPIRE
Marketingové nástroje
Aktivní marketingové nástroje, podpora prodeje a lepší komunikace
CLUBSPIRE slouží jako účinný marketingový nástroj, využívá k tomu několik funkcí a speciálních filtrů.
- Hromadná, automatická emailová komunikace s klienty umožní informovat o speciálních akcích
- Automatické upozornění o stavu účtu klienta v centru
- Zprávy o chystajících se turnajích,
- Blahopřání k narozeninám, či poslat novoroční přání.
Další nástroje sloužící k podpoře zaplnění centra – například vyhlašování Happy hours, využití voucherů, vytvoření a prodej balíčků a další služby.
Rádi Vám pomůžeme i s online marketingem, plánováním PPC kampaní nebo SEO optimalizací pro vyhledávače. Kontaktujte nás.
Kontroling provozu
Ochrana majetku a hlídání chyb obsluhy
Chraňte majetek centra, nedovolte jeho poškození či odcizení. Díky detailnímu rozdělení uživatelských práv, využití striktního režimu pro obsluhu, sledování transakcí personálu a přehledům skladových zásob nastavíte pravidla, která obsluha nemůže obcházet.
Již nenastanou situace s chybějící hotovostí v pokladně, se ztraceným zbožím ze skladu, či s „kamarádským“ vpouštěním do centra.
Členství a permanentky
Věrnostní programy - členství, permanentky, kredit
Věrní klienti přináší centru největší zisky. Udržte si je a získejte další, CLUBSPIRE Vám výrazně pomůže. Umožňuje ocenit věrné klienty, motivovat je k častějším návštěvám a také k větší útratě.
Členství
Členství ve skupině hráčů může být placené (člen klubu, který platí pravidelný příspěvek) a volné (student, senior, tj. hráče předurčuje osobní vlastnost ke členství ve skupině).
U placeného členství CLUBSPIRE hlídá úhradu poplatků za členství pomocí výpisu z bankovních účtů.
Permanentky
Prodej předplaceného množství sportovních služeb. Služby je možno kombinovat, např. vytvořením permanentky na 5x squash 1x sauna a 2x tenis. Platnost permanentky je možné časově omezit.
Kredit (deposit)
Klient čerpá slevy dle výše složených peněz. Můžeme nastavit neomezené množství kreditních hladin a kombinaci slev. Kreditní systém Vám umožní dosahovat vyšších tržeb.
Stornopoplatky
Náhradníci a stornopoplatky podstatně zvýší vytížení centra
S větší kapacitou centra se zvyšuje i vliv neuskutečněných rezervací. Zákazník centra si zarezervuje dané prostory a poté se nedostaví, snižuje se zaplnění centra, snižuje se zisk a často se také snižuje oblíbenost u zákazníků (centrum vypadá jako stále plné, přitom ale není).
Pomocí funkce stornopoplatků lze velmi efektivně umravnit takové zákazníky. Zavedení stornopoplatků se projevuje hned dvakrát – přiměje zákazníky využívat svých rezervací a zároveň přinese zisk v podobě samotných poplatků.
Systém náhradníků navíc umožní provést náhradní rezervace na stejný čas a v případě, že je první rezervace stornována, jsou informování náhradníci.
CLUBSPIRE automaticky vypočítává výši stornopoplatku dle času zrušení rezervace, dle rezervované služby, atd. Poté informuje náhradníky a zaplní tak kapacitu centra. Zisk centra je tak tvořen příjmem z uskutečněné rezervace a navíc ze stornopoplatku.
Strategické řízení
Podpora pro strategické řízení centra
Získejte přesné informace o vytížení sportovního centra, poměru návštěv členů a platících, využití kreditního systému, srovnávejte různé skupiny hráčů, vyhodnocujte úspěšnost marketingových akcí, nejúspěšnější prodeje doplňkového zboží z hlediska celkového zisku, motivujte obsluhu podle dosaženého zisku.
Základem pro úspěšné strategické řízení sportovního centra jsou přesné informace, které má vedení sportovního centra kdykoliv k dispozici. Díky komplexnímu softwaru CLUBSPIRE máte strategické informace na jednom místě, přístupné v reálném čase.
Odbavení a rezervace
Rezervace, odbavení a automatické řízení sportovišť
CLUBSPIRE zefektivní celý proces kontaktu s klientem – od rezervací, přes odbavení , prodej zboží až po automatickou obsluhu techniky.
Odbavení klienta s rezervací je okamžité, jedním kliknutím se z rezervace stává položka na účtu. Tím se maximálně zrychlí odbavení a v centrech využívajících CLUBSPIRE se netvoří fronty ani v tom nejexponovanějším čase.
Propojení webových rezervací s klientem aplikace, přenos dat probíhá v reálném čase a tím je zabráněno kolizím (např. pokud by chtělo více uživatelů rezervovat ve stejném čase).
Odbavení klientů v CLUBSPIRE zahrnuje:
- telefonické rezervace
- webové rezervace
- rezervace pomocí mobilní aplikace
- samo-odbavovací kiosek
- přiřazení elektronického klíče od šatny
- automatické spuštění sportoviště (jen na dobu rezervace)
- prodej občerstvení a dalšího doplňkového zboží přímo při odbavení
Zahoďte tužku a papír a vydejte se moderní cestou rezervací!