CLUBSPIRE AKTUALITY

CLUBSPIRE aplikace: Rezervace lekcí pohodlně z mobilu

Objednat jídlo, koupit jízdenku na vlak nebo MHD nebo vyřizování e-mailů. To jsou jen některé z činností, které člověk bez problémů zvládá na svém mobilním telefonu bez toho, aniž by potřeboval osobní počítač. Poptávka po mobilních aplikacích roste, a tak jsme si jednoho dne řekli, že CLUBSPIRE nesmí zůstat pozadu.

480

Drtivá většina lidí si postupně zvyká na řešení každodenních problémů prostřednictvím telefonu, a která firma pro svůj produkt nemá mobilní aplikaci, jako by nebyla, že? Aplikace, prostřednictvím které si klient vašeho centra může kdykoliv a odkudkoliv zarezervovat nebo naopak zrušit svou lekci, se zdá být samozřejmostí. My jsme jí ale donedávna neměli a rozhodli se to změnit. Nově tedy můžete svým klientům s Androidem a iOS dopřát luxus aplikace, díky které bude správa jejich rezervací o poznání jednodušší a příjemnější.

Náš klient, náš pán

Nápad, že vyvineme aplikaci, nevznikl jen tak z nudy. Podněty týkající se jejího potenciálního využití přicházely od klientů stále častěji, a tak jsme se do toho pořádně obuli. Jako naši výhodu jsme viděli také to, že konkurence podobnou aplikaci zatím nemá, a tak můžeme zase v něčem hrát první housle. Centra, která frčí na našem CLUBSPIRE systému, tak mají velkou konkurenční výhodu. V prvním kroku bylo potřebné definovat, co by měla naše aplikace umět. Vycházeli jsme přitom z toho, jaké funkce má webový klient CLUBSPIRE a bylo jasné, že pro maximální spokojenost vašich klientů je nutné zachovat téměř všechny funkcionality. Vývoj zaměstnal na téměř 400 hodin dva naše vývojáře a výsledek si v demo verzi můžete sami prohlédnout a vyzkoušet.

Aplikace, která není jen na okrasu

Ať už jste vy osobně nebo vaši klienti psychicky vyčerpaní a potřebujete do žil nalít trochu endorfinů, není nic lepšího, než poctivá lekce ve fitku nebo odpočinek ve wellness centru. Máme upřímnou radost, že se nám podařilo z pouhého myšlenkového konceptu vytvořit něco reálného. Aplikaci, která klientům usnadní správu jejich účtů a rezervací bez potřeby sedět u notebooku nebo počítače.

Další zprávy

Zpět na úvodní stranu

Blog: aktuálně o Clubspire

17. 4. 2018

3 patra nadupaného fitness: Vyzkoušejte Respect Club

V ostravském fitness centru Respect Club si přijde na své snad každý. Rozmanitost nabízených lekcí a funkčních zón je rozhodně nadstandardní a k tomu takové fitko samozřejmě potřebuje i robustní rezervační systém. A kdybyste si náhodou nebyli jistí, jestli je to pro vás to pravé, můžete si vyzkoušet lekci zdarma.

19. 3. 2018

CLUBSPIRE je na GDPR připravený. A vy s ním

GDPR je evropská směrnice, která upravuje ochranu soukromí a osob z pohledu ochrany a zpracování jejich osobních údajů. Co ale GDPR reálně znamená? Kdokoliv, kdo zpracovává osobní údaje, musí mít výslovný souhlas uživatele či klienta. Zároveň musí být schopný veškerá data na vyžádání vydat nebo vymazat. Jak k tomu tedy přistoupit?

19. 2. 2018

Prosecco Residence Hardy aneb Když je spokojený klient vaší vizitkou

Zážitek nemá žádné parametry kromě jediného, a tím je hloubka. Na silný prožitek z pobytu nebo výborného jídla vsadil jeden z našich dalších klientů, kterým není nikdo jiný než Prosecco Residence Hardy. Pro tohoto klienta ale CLUBSPIRE nepracuje poprvé.

25. 1. 2018

Prémiové fitness centrum Fit&Co šlape na CLUBSPIRE systému

Co kdybyste si jednou do nákupního centra nevyrazili jen tak na nákupy? Co kdyby se nákupní centrum stalo synonymem zdravého životního stylu? Že to zní jako z pohádky? Realita je ale mnohem blíž, než si myslíte. Bratislavská Eurovea totiž ukrývá luxusní fitness centrum Fit&Co.

SmartBox SmartBox

Podívejte se na prezentační video CLUBSPIRE:

Dozvíte se o CLUBSPIRE vše podstatné ve 2 minutách.

Video

Jak hodnotí CLUBSPIRE naši zákazníci?

Když jsem se vybíral software pro své nové fitness, u CLUBSPIRE jsem ocenil zejména profesionální přístup, zázemí společnosti, výborné reference od jiných sportovních center v ostravském regionu, a také široké funkce systému. Dnes už systém já i obsluha ovládáme perfektně a výrazně mi tak pomáhá v mém podnikání. Využívám hlavně permanentky, členství, prodej zboží a marketingové nástroje. Velkou výhodou pro mě je i absolutní přehled o chování obsluhy.