
Cílem bylo usnadnit stálým zákazníkům kroky v aplikaci a zvýšit prodej permanentek, členství a dobití depositu. A přidali jsme i identifikační QR kód na hlavní obrazovku.
Cílem bylo usnadnit stálým zákazníkům kroky v aplikaci a zvýšit prodej permanentek, členství a dobití depositu. A přidali jsme i identifikační QR kód na hlavní obrazovku.
Bohužel v některých centrech docházelo k zneužití mobilní aplikace a klienti se přihlašovali na různých telefonech jedním účtem. Nyní lze nastavit pouze QR kód na jednom zařízení a zároveň si můžete nastavit,že pokud není klient vyfocen, neukáže se identifikační QR kód. Vytofografovat se klienti mohou při registraci anebo po přihlášení do aplikace.
Aktuálně připravujeme ověření pomocí telefonního čísla při registraci. Centrum tím zamezí účty, které nemusí být reálného klienta.