- Strategie k získání a udržení klientů
- Kontrola recepce
- Notifikace klientů
- Jak si „uklidit“ v Clubspire
- Informace pro online rezervace
Na dalším webináři nám Pavel představil novinky, které jsme připravili pro klienty Clubspire. Webinář byl interaktivní, účastníci měli spoustu zajímavých dotazů.
Sdíleli jsme manažerské tipy, jako např.
A na co se můžete těšit v dalších verzích
GUI úpravy pro snadnější odbavení
Přejmenování platebních metod
Online placení permanentek
Děkujeme za pozitivní ohlasy. Našim cílem je na webinářích představit
nové funkce a vysvětlit, jak se nastavují a správně používají.
Při online účasti je velká výhoda, že můžeme interaktivně sdílet zkušenosti
z různých typů provozů a třeba diskutovat o různých přístupech k řešení
problémů, které se často opakují.
Moderní wellness centrum ve čtvrti Lesná v Brně.<br> V rozhovoru jsme se podívali na použití technologií k vylepšení zážitků z wellness služeb.
V centru Brna se otevřela keramická dílna, kde si můžete zajít např. na hrnčířský kruh a dovnitř se dostanete za pomocí pin kódu.