Aby mohl být provoz centra co nejplynulejší, je prvním krokem moderní a efektivní odbavovací systém. CLUBSPIRE proto nabízí řešení hned na několika úrovních:
- odbavení pomocí samoodbavovací kiosků,
- rezervačního systému
- či vytvořením nového účtu pro zákazníka.
Věrnost se vyplácí
Výhodou stálých zákazníků, mimo různých věrnostních programů, je i možnost využití samoodbavovacího kiosku. Jedná se o terminál odbavovacího systému, který v sobě integruje počítač, tiskárnu a LCD monitor, což umožňuje hráčům automatické odbavení bez nutnosti kontaktu s recepcí. Snadno tak zkontrolují stav svých rezervací, kreditu nebo vytvoří rezervaci novou.
Rezervační systém
Odbavení klienta s rezervací na recepci je okamžité, jedním kliknutím se z rezervace stává položka na účtu. A zcela nová rezervace? To jsou jen 3 kliknutí navíc! Tím se maximálně zrychlí odbavení, takže se v centrech netvoří fronty ani v tom nejexponovanějším čase. Každému zákazníkovi je k jeho rezervaci automaticky vytvořen účet, na který je možné přidávat další služby nebo zboží. Odbavovací systém CLUBSPIRE si samozřejmě rozumí se čtečkami čárových kódů a čipových karet, je upraven pro použití na dotykové obrazovce i běžném monitoru s klávesnicí a myší, takže obsluha je rychlá a jednoduchá. Samozřejmostí je i bezproblémové využití elektronických hráčských karet, klíčenek a turniketů.
Noví návštěvníci
Zde nabízí odbavovací systém CLUBSPIRE v zásadě tři možnosti:
- vytvořit zákazníkovi nový účet,
- pokud se jedná o zákazníka, jehož návštěva ve Vašem centru je pouze jednorázová, lze mu přiřadit kartu k otevřenému účtu bez přiřazení
konkrétního zákazníka – při odchodu z centra kartu odevzdá a zaplatí položky na ní evidované,
- nebo je možné jej odbavit pomocí tzv. anonymního účtu, který sice neumožňuje vytvořit rezervaci, ale můžete jich mít otevřeno zároveň několik (jsou číselně odlišeny) a v přehledech tržeb se zobrazují jako jediný.
Jaké další moduly nabízí software CLUBSPIRE? Podívejte se například na moduly Řízení vstupů nebo Rezervační systém.