Stejně jako Vy i řada dalších sportovních center zná velice dobře problémy s přetížením recepce – recepční musejí řešit rezervace, platby, rychlé odbavení zákazníků a spoustu dalších věcí, přičemž na rozvíjení vztahu se zákazníky nezbývá čas. Tímto způsobem přicházejí centra nejen o čas, ale i prostředky a hlavně samotné zákazníky.
Na 120 sportovních a wellness center v ČR ví, jak pracovat se svými zákazníky.
Toto jsou jejich zkušenosti:
Spokojení zákazníci Vám přinášejí největší zisk – sportovní centrum navštěvují pravidelně a rádi, doporučují jej svým přátelům i známým, ale především u Vás udělají největší útratu. Nejčastější chybou je proto brát takovéto zákazníky jako samozřejmost a nestarat se o jejich potřeby tak, jak si to zaslouží. Nebo hůř – nestarat se o ně vůbec.
Jak si udržet zákazníka k jeho i Vaší spokojenosti?
Stálí zákazníci jsou největším bohatstvím sportovních i wellness center – víte, že se k Vám rádi a pravidelně vracejí, neostýchají se Vás doporučit svým přátelům i známým a některé z nich dokonce přivádějí s sebou. Jsou pro Vás nejen stabilním zdrojem příjmů, ale také neocenitelnou reklamou.
Udržujte jejich pozornost
Potěšilo by Vás, kdybyste od centra obdrželi blahopřání k narozeninám s poukázkou na masáž zdarma? Mělo by to pozitivní vliv na Váš vztah k danému centru? Určitě ano. Věrní zákazníci si nejvíce všímají takovýchto maličkostí. Díky CLUBSPIRE můžete například přání k narozeninám snadno a automaticky rozesílat pomocí přednastaveného e-mailu. A pokud takovou příležitost spojíte se zajímavou nabídkou, např. poukázkou, slevou nebo speciální službou, vzbudíte u klientů ještě větší zájem. Aktivní komunikací se zákazníky můžete zvýšit návštěvnost centra až o 50 %! Vyhodnocujte nejvěrnější zákazníky a odměňte je dárkovým certifikátem nebo přeřazením mezi VIP klientelu. Odvděčte se těm, kteří k Vám přivedli nové zákazníky.
Využívejte předplacené služby
Nejen, že u Vás stálí zákazníci utratí nejvíc, především se nebojí svěřit Vám své peníze prostřednictvím permanentek, členských příspěvků nebo kreditů. Motivujte je k nákupu těchto služeb, díky nim totiž získáte větší vytíženost, cash flow a možnost lépe plánovat. Navíc je psychologicky dokázáno, že zákazník při bezhotovostních platbách utratí více – přes 30 % klientů při platbě depositem neřeší cenu za doplňkové zboží, služby nebo občerstvení.
Prodávejte předem balíčky služeb za zvýhodněnou cenu nebo s různými výhodami
Podnikáte ve wellnessu? Nabídněte deset vstupů do vířivky se zapůjčením ručníků zdarma. Provozujete fitness centrum? Nabídněte členům při každé návštěvě iontový nápoj za poloviční cenu. Spravujete squashová, tenisová či jiná sportovní centra? Nabídněte klientům zvýhodněný předplacený kredit a utratí u Vás mnohem víc.
Ušetřete tisíce korun během jediného měsíce
V příštím díle zjistíte, jak jak CLUBSPIRE pomohl H-Centru ušetřit 26.700 Kč za měsíc!
Stejné problémy pomohl CLUBSPIRE vyřešit také dalším 120 sportovním a wellness centrům. Svěřte se i Vy do péče odborníků – objednejte si ukázku zdarma ještě dnes.