Co je důležité v online prostředí pro upoutání zájmu potenciálního klienta, již víte z minulého dílu . V dnešním článku vám poradíme, jak proměnit návštěvníka webu v návštěvníka vašeho fitka.
Možná jsme vás natolik inspirovali, že máte již spuštěné reklamy a pracujete na lepších umístěních ve vyhledávání. Třeba již sledujete statistiky návštěvnosti vašeho webu a v duchu počítáte, kolik nových permanentek by to mohlo přinést. Přemýšlíte, jestli byste neměli rozšířit kapacitu lekcí, či přidat nějaké nové. Gratulujeme, vyšší návštěvností webu jste zase o kousek blíž plnějšímu fitku.
Jak daleká je ale cesta z webu – virtuálního světa, do světa reálného, plného potu a dřiny? Představa opuštění pohodlí domova často myšlenku začít s posilováním posune zas o měsíc dál. Co tedy můžete udělat proto, aby šli lidi cvičit hned, a ne až měsíc před začátkem léta? Nabídněte jim časově omezenou akci. Ať už termínem v kalendáři, nebo počtem míst. Akce můžete na webu střídat, třeba podle zvýhodněné sportovní aktivity, aby neměli návštěvníci webu pocit, že slevové akce probíhají vlastně pořád.
✓ První bod – vyvolat zájem – splněn.
Jenže takových akcí je plný web – mám si vybrat fitko, které mám blíž práci, nebo to, z kterého to mám blíž domů? Nebo fitko, kam chodí můj kamarád? Nenechte lidi dlouho přemýšlet a ukažte jim, že nemají nad čím váhat, protože právě vaše fitko je to nej. Nebojte se pochlubit výhodami oproti konkurenci – že máte klimatizovanou posilovnu, nebo že půjčujete ručníky zdarma.
✓ Druhý bod – udržet potenciálního klienta na webu – splněn.
Nyní už máte potenciálního klienta skoro v hrsti. Ví, že chce vaše fitko navštívit, ale začne se zajímat, jaká to bude lekce a kdo ji povede. Pokud nabízíte akční cenu na konkrétní druh sportu, nezapomeňte o něm přidat podrobnější informace, hlavně pokud se jedná o méně známý sport. Ideálně natočte krátké video o tom, jak samotná lekce probíhá. Na webu by také neměl chybět přehled o trenérech a jimi získaných sportovních certifikátech, či oceněních. Informace o lekcích a trenérech pak přehledně zobrazte v rozvrhu.
✓ Třetí bod – prezentovat všechny důležité informace – splněn.
Tip: Nemáte čas rozvrh neustále aktualizovat a chcete, aby měli návštěvníci přehled o naplněné kapacitě? Pořiďte si Clubspire, kde můžou návštěvníci prostřednictvím rozvrhu provést i rezervaci lekce a vy tak zabijete dvě mouchy jednou ranou.
Nastal den D a klient si k vám přišel zacvičit. Přijde znovu? O tipy, jak podpořit loajalitu zákazníka, se s vámi podělíme zase příště.