Vzpomínáte si na úvodní díl seriálu zaměřený na marketing nejen pro fitcentra? V dnešním díle se dozvíte, jak zaujmout zákazníky online.
Internet je v dnešní době spojován spíše s lenošením a s hledáním způsobů, jak si vše co nejvíce ulehčit. Nakupujeme v e-shopech, na filmy nechodíme do kina, ale pustíme si je online, přes internet si objednáme dovoz jídla na celý den, či na seznamce poznáme svého budoucího partnera. Všechny tyto činnosti svědčí o tom, že člověk už nemusí skoro ani vytáhnout paty z domu.
Ptáte se, kam do toho všeho tedy zapadá sport? Odpověď bude nejspíš překvapivá, ale nezapomeňte, že zdravý životní styl hýbe i světem internetu. V e-shopech se dají koupit doplňky stravy pro sportovce za výhodné ceny, během minuty si stáhnete e-book s fitness recepty, nebo pustíte video na YouTube, u kterého si můžete doma zacvičit. Internet je studnicí článků o cvičení, zdravé stravě a hubnutí – těchto témat jsou také plná diskuzní fóra.
Člověk je tvor společenský, dobře pro vás - provozovatele sportovních center, protože většina z nich zamíří za sportem ven, ať už právě kvůli setkání se známými, možnosti se předvést a pochlubit svými výkony, nebo prostě jen proto, že nemají doma tak dobře vybavenou tělocvičnu.
Všichni ti, kdo tyto informace na internetu hledají a nemají to k vám moc daleko, jsou vašimi potenciálními klienty. Na internetu se ovšem maže vše, co jste doteď vnímali jako konkurenční výhody. Že máte fitko v centru, blízko zastávky a skvěle vybavené? To možná lidé, kteří kolem něj nechodí, vůbec neví. Na internetu je totiž důležitá úplně jiná poloha a to ta, kde se umisťujete ve vyhledávačích, odkud pokukují vaše bannery, nebo kde si o vás lidé můžou přečíst.
Hned na dalším místě je váš web – najdou na něm návštěvníci informace, které hledají? Není pro ně moc komplikované zarezervovat si lekci? Nehledají dlouho sekci kontakty, aby si mohli domluvit trénink s osobním trenérem? Můžou si přečíst víc informací o lektorce, která jimi vybranou lekci povede?
To je jen několik z mnoha otázek, které byste si měli pokládat, pokud už web provozujete, nebo ho teprve plánujete. Jak by měl vypadat takový web sportovního centra se dozvíte hned v příštím díle. Ale už teď vám můžeme prozradit malé tajemství. Rozhodně by na něm neměl chybět rezervační systém s možností online rezervací. Přečtěte si už dnes, co vše CLUBSPIRE umí.