Na to, aby bylo vaše sportovní centrum stále plné, už bohužel nestačí spoléhat jen na kolemjdoucí. V našem seriálu jsme pro vás připravili marketingové tipy, které vám pomohou jak se získáváním zákazníků nových, tak s péčí o stávající klientelu.
Fitcentra ve větších městech se musí otáčet, aby nabídly ty nejatraktivnější cvičební programy, příznivé ceny a otevírací dobu vyhovující ranním ptáčatům i nočním sovám. Doplňují to pak tréninkové a nutriční plány na míru, spolu s výhodnými věrnostními permanentkami.
Připomíná vám to něco? Do hry se dostávají více či méně účinné marketingové triky, které mají zaručit, aby zrovna to vaše fitko bylo pro všechny místní to nej.
Rozhodli jsme se vám s tím trochu pomoci. Vybrali jsme trendy, které zrovna hýbou marketingovým světem a ušili je na míru sportovcům, milovníkům relaxace a všem dalším, kteří vaše centra navštěvují.
Bylo by ale velkou chybou zaměřit se jen na nové zákazníky. V okamžiku, kdy bude vaši klientelu tvořit již velká skupina věrných zákazníků, je třeba neusínat na vavřínech a věnovat dostatečnou péči i jim. Nikdy nevíte, kdy je zkusí odlákat jiné fitko. Vždy je jednodušší udržet si stávající zákazníky, než získávat ty nové. Proto naslouchejte jejich přáním a připomínkám, které vás posunou dál.
V příštích dílech tohoto marketingového seriálu vám poodhalíme způsoby,jak nové klienty získávat online, či jak si vytvářet kolem sebe komunitu, která si nechodí do fitka jen zacvičit, ale ráda zde potká i své známé či oblíbené trenéry.
Naučíme vás zajímavým způsobem pracovat s cenovými akcemi a seznámíme vás se způsoby, jak na sebe upozornit na nejrůznějších sportovních událostech.
Zákazníky ale nejvíce ovlivňuje to, jak se u vás cítí. To nejmenší, co pro ně můžete udělat, je pohodlné zajištění místa na lekci pomocí rezervačního systému CLUBSPIRE. Prozkoumejte, co vše systém umožňuje a jakým způsobem motivuje zákazníky k pravidelným návštěvám.
Zaujalo vás to? Kontaktujte nás a my vám rádi představíme nejenom CLUBSPIRE, ale navrhneme vám i efektivní marketingovou strategii ušitou na míru.