Vidět ve vašem fitku stále nové tváře, vás určitě moc těší, ale jaký je to teprve pocit, když se několikrát týdně potkáte se starými známými, kteří k vám chodí cvičit už od nepaměti? Každé centrum potřebuje obojí – zákazníky nové, kteří se třeba přestěhovali, nebo chtějí vyzkoušet nové sporty a stejně tak zákazníky loajální, kteří fitko podrží, když není zrovna první týden v lednu a sportoviště nepraská ve švech díky lidem toužících splnit si svá hubnoucí předsevzetí.
Někde na pomezí jsou zákazníci, kteří k vám chodí třeba 3 měsíce, zatím je to baví, líbí se jim u vás, ale co udělat proto, aby fitko nezměnili?
Velkou roli samozřejmě hraje vybavení posilovacími stroji, šířka nabídky sportů, schopnosti trenérů či rozvrh lekcí vycházející vstříc zákazníkům.
Jenže se může stát, že přesně to stejné nabízí sportovní centrum o dva bloky dál. Kromě dojmů, které si klient z fitka odnáší, je neméně důležité, že si na fitko vzpomene i doma z gauče, a to nejen kvůli tomu, že ho po náročné lekci bolí celé tělo. :-)
Stávající klienty můžete oslovit online například e-mail marketingem. Chcete nabídnout vašim klientům akční permanentky? Není nic jednoduššího, než využít modul e-mail v systému CLUBSPIRE.
Kromě manuálně vytvořených e-mailů můžete využít také automatických zpráv, které klienty upozorní na stav jejich účtů, blížící se rezervaci, nebo jejich prostřednictvím dostanou přání k narozeninám.
Pro ještě přesnější zacílení si můžete vybrat, že e-mail obdrží třeba ženy ve věku 25-35 let, které mají předplacený kredit.
Další tipy, jak zvýšit loajalitu zákazníků například pomocí sociálních sítí, se dozvíte v druhé části článku.